• School

Πρόγραμμα Καινοτόμα σχολεία και Εκπαιδευτικοί πυρήνες

 

Το Σχολείο μας συμμετέχει στο Πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Καινοτόμα σχολεία και Εκπαιδευτικοί πυρήνες».

Το πρόγραμμα στοχεύει στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη σχολική μονάδα και την ενσωμάτωσή τους στη μαθησιακή διαδικασία, δίνοντας έμφαση στην εμπλοκή της διεύθυνσης του σχολείου και ομάδας εκπαιδευτικών.

Όραμα της σχολικής ομάδας είναι η Τεχνολογία να γίνει αρωγός στην επίτευξη του γενικότερου στόχου της εκπαίδευσης, που είναι η βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Όλοι οι καθηγητές του σχολείου να κατανοήσουν την αξία της Τεχνολογίας, να αντιληφθούν ότι μπορεί να τους βοηθήσει στο έργο τους και να μπορούν να τη χρησιμοποιούν αποτελεσματικά για τον σκοπό αυτό.

Παράλληλα οι μαθητές του Σχολείου να αποκτήσουν μια πιο θετική άποψη για τη διαδικασία της μάθησης. Να έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν δεξιότητες, που θα τους επιτρέπουν να μαθαίνουν μέσα από ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον, κάτι που είναι απαραίτητο στις μέρες μας για την μελλοντική τους εκπαιδευτική πορεία αλλά και για τη δια βίου εκπαίδευση. Να βελτιώσουν τα μαθησιακά τους αποτελέσματα και τέλος θα μπορούμε να μιλούμε για την "Χαρά της μάθησης".

Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η Β.Δ. Πιερίδου Ανδρομάχη - Πληροφορικής.

Καθηγητές εκπαιδευτικοί πυρήνες

  1. Πιερίδου Ανδρομάχη – Πληροφορικής Β.Δ.
  2. Καταλάνου Αργυρούλα – Μαθηματικός Β.Δ.
  3. Παναγίδης Στέφανος - Μαθηματικός
  4. Μηνά Ευανθία - Χημείας
  5. Καρεκλάς Χρήστος – Πληροφορικής
  6. Καδή Κατερίνα - Πληροφορικής
  7. Χατζηρούσος Μάριος – Βιολογίας
  8. Κουταλιανού Ελισάβετ – Φιλόλογος Β.Δ.

Μετά από διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης με το εργαλείο αυτοαξιολόγησης SELFIE, αποφασίστηκε το Σχέδιο Δράσης με την υλοποίηση των ακόλουθων δράσεων

  1. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα ένταξης της ψηφιακής τεχνολογίας στη μαθησιακή διαδικασία
  2. Δειγματικές διδασκαλίες
  3. Χρήση της πλατφόρμας Edmodo από εκπαιδευτικούς διαφόρων κλάδων
  4. Εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Διοίκησης.